Vaisalan uusin dataloggeri takaa turvallisen olosuhdevalvonnan ollen samalla GxP-vaatimusten mukainen

VDL200 temp, humidity and CO2 PoE data loggers

VDL200-dataloggeri laajentaa Vaisala viewLinc -olosuhdevalvontajärjestelmän Ethernet-yhteysominaisuuksia turvallisella usean parametrin mittauksella.

Vaisala, maailman johtava ilmastotoimia mahdollistava mittausteknologiayritys, on lanseerannut uusimman dataloggerinsa, joka on suunniteltu nopeaan ja luotettavaan tiedonsiirtoon osana viewLinc-olosuhdevalvontajärjestelmää. Uudet VDL200-dataloggerit valvovat suhteellista kosteutta, lämpötilaa ja hiilidioksidia säännellyissä ympäristöissä ja GxP-säännellyissä sovelluksissa.

Vaivaton asennus, helppo PoE-valvonta

VDL200-dataloggeri yhdistää Vaisalan todistetusti luotettavan anturiteknologian helppokäyttöiseen viewLinc -ohjelmistoon, joka on suunniteltu tietojen eheyttä tukevaksi ja biotiedealaa koskevia maailmanlaajuisia säädöksiä noudattavaksi. VDL200:n Power over Ethernet -liitäntä helpottaa asennusta ja varmistaa helpon määrityksen. Se on ihanteellinen sovelluksiin, joissa tietoliikenteen korkea suorituskyky on ensisijaisen tärkeää.

"ViewLinc-valvontajärjestelmää käytetään maailmanlaajuisesti tuhansissa biotieteen ympäristöissä. Vaikka meillä on johtava langaton teknologia eli VaiNet, monet asiakkaat käyttävät edelleen kiinteästi johdotettuja dataloggereita tietyissä tiedonkeruusovelluksissa. VDL200 käyttää samaa kaapelia virtaa ja dataa varten, mikä mahdollistaa helpon ja kätevän asennuksen", tuotepäällikkö Anniina Uotila kertoo.

"Monet viewLinc-käyttäjät suosivat dataloggereita, jotka valvovat useita parametreja, erityisesti puhdashuoneiden kaltaisissa tiloissa, joissa ylimääräisten laitteiden välttäminen on yleistä. VDL200:ssa on mittapäätulot lämpötilan, suhteellisen kosteuden ja hiilidioksidin valvontaan, mikä mahdollistaa valvontaratkaisuja moniin erilaisiin käyttökohteisiin. Dataloggerin asentaminen vaatii vain Ethernet-liitännän, joten se on helposti skaalattavissa pienistä olosuhdekaapeista suuriin asennuksiin. Olemme myös tehneet dataloggerin määrityksestä erittäin yksinkertaista, mikä vähentää IT-ymmärryksen tai -resurssien tarvetta. Liitettävyys Vaisala Insight PC-ohjelmistoon mahdollistaa myös monet kenttäpalvelua tukevat ominaisuudet, kuten kalibroinnin paikan päällä."

Enemmän kuin pelkkä mittalaite – joustava anturialusta

Vaisalan suorituskykyisten, vaihdettavien mittapäiden kanssa yhteensopiva VDL200 varmistaa tietojen eheyden vikasietoisella ja muokkaukselta suojatulla tietojen tallennuksella. Tiedot tallennetaan mittauspisteessä dataloggerin sisäiseen muistiin ja viewLincin suojattuun tietokantaan, mikä varmistaa, ettei tietoja koskaan menetetä. ViewLinc Enterprise Server on Vaisalan olosuhdevalvontajärjestelmän ohjelmisto-osa, joka antaa käyttöön monipuoliset hälytykset, reaaliaikaiset trenditiedot sekä GxP-vaatimukset täyttävät raportit. VDL200:n ansiosta järjestelmä voi tukea verkkoyhteyksiä, jotka vastaavat kunkin sovelluksen vaatimuksia, joko langattomasti tai johdotettuna.

Etsi paikallinen yhteyshenkilösi

Vaisala on maailman johtava ilmastotoimia mahdollistava mittausteknologiayritys. Älykkäät ratkaisumme auttavat tehostamaan resurssien käyttöä, nopeuttamaan energiasiirtymää sekä huolehtimaan ihmisten ja yhteiskuntien turvallisuudesta ja hyvinvoinnista ympäri maailmaa. Meillä on asiantuntemusta ja innovaatioita lähes 90 vuoden ajalta, ja tiimissämme on yli 2 300 ammattilaista, jotka ovat sitoutuneet työhön planeettamme hyväksi. Vaisalan A-sarjan osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssissä.

www.vaisala.fi